מקרר מקפיא תחתון 3 דלתות

סינון לפי מחיר
121907390

מותג
צבע
דירוג אנרגטי
נפח
שיטת הפשרה
ייצור קרח

מקרר 3 דלתות מקפיא תחתון – בחירות והמלצות

מקרר מקפיא תחתון 3 דלתות הוא מקרר נוח לשימוש ובעל מרווח גמיש לאחסון מוצרים וסירים. הוא יעיל במיוחד מבחינת נגישות ושימוש יום יומי ובמקביל הוא הפך להיות פריט עיצובי ותוכלו למצוא אותו בצבעים שונים, עם ידיות שונות, עם תצוגות שונות ולהתאים אותו לעיצוב המטבח שלכם.

מה חשוב לדעת?

מקררי 3 דלתות מקפיא תחתון בנויים כך שהמקפיא נמצא בחלקו התחתון של המקרר ונסגר באמצעות דלת אחת וחלקו העליון מורכב משתי דלתות גבוהות.

מקרר עומד 3 דלתות מגיע בנפח גבוה והוא אינו מתאים לבתים קטנים. לעומת זאת הוא פופולרי מאוד בבתים של משפחות גדולות או של בשלניות גדולות.

פרמטרים לבחירת מקרר 3 דלתות מקפיא תחתון

התאמה למיקום במטבח

מדדו את גודל הנישה בו אמור להתמקם המקרר. חשבו גם את המרווח בין המקרר לבין צידי הנישה והשאירו מקום לפתחי אוורור ואל תשכחו שדלתות המקרר אמורות להיפתח בזווית של כמעט 180 מעלות לכל כיוון.

הובלת המקרר

בדקו את רוחב וגובה הכניסות והמעברים מהכניסה לבית ועד למקום בו יוצב המקרר כדי שלא תתקלו באי יכולת להעביר את המקרר למקומו. בחלק מהמקררים ישנה אפשרות לפרק את הדלתות כדי לאפשר מעבר ובחלק לא – לכן חשובות המידות.

עיצוב המקרר

מקרר 3 דלתות מקפיא תחתון מעוצב כשיחידת ההקפאה תמוקם בחלקו התחתון של המקרר ומכוסה בדלת אחת ואזור הקירור יימצא בחלקו העליון של המקרר ומכוסה בשתי דלתות.
דעו שאם המטבח שלכם מעוצב בצבעים מסוימים למקררי 3 דלתות יש מגוון צבעים ועיצובים וחשוב שתתאימו את החיצוניות שלו לסגנון ולגוונים השולטים במטבח שלכם.

חסכון אנרגטי

הדירוג האנרגטי ייתן לכם אינפורמציה עד כמה המקרר חסכוני בחשמל ומהי היעילות האנרגטית של שלו. הדירוג היעיל ביותר מסומן באות A ונחשב לחסכוני ביותר והדירוג הכי פחות יעיל מסומו באות G ומעיד על רמה נמוכה של יעילות וחסכון אנרגטי.

לסיכום

לא מעט מלקוחותינו אומרים שמי שרוכש פעם אחת מקרר 3 דלתות לא ירכוש לעולם מקרר אחר. העיצוב ונוחות השימוש בו עושים את שלהם מול הצרכן והם ממותגים כמקררים מומלצים מאוד. לקניית מקרר 3 דלתות אנחנו ממליצים לפנות אליו ולקבל מוצר עם מותג אמין אשר מספק אחריות מלאה.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]