מקרר מקפיא עליון

סינון לפי מחיר
79001090

מותג
צבע
דירוג אנרגטי
נפח
שיטת הפשרה

מקרר מקפיא עליון – כל המידע

המקרר הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר בבית ולכן חשוב שתקדישו מחשבה למציאת הדגם שמתאים לצרכי הבית שלכם. הפעם נספר לכם על מקרר מקפיא עליון. הוא המקרר הנפוץ ביותר כבר שנים רבות בשוק מוצרי החשמל. הוא מתאים לבתים קטנים או למשרדים ולמי שרוצה שתא ההקפאה יהיה נגיש לו מבחינת גובה.

למי מתאים מקרר עם מקפיא עליון?

מקרר מקפיא עליון מעוצב עם תא לקירור מזון מרווח ומחולק בחלקו התחתון ומקפיא בחלקו העליון. בחירת מקרר זה מתאימה לזוגות ולמשפחות שהמטבח שלהם עובד עם חומרי גלם טריים ומרבים לבשל ולשמור אוכל טרי.

איזה מקרר מתאים לכם?

בחירת מקרר מקפיא עליון תלויה בכמה נתונים:
התאמה למיקום במטבח – מדדו את גודל הנישה בו אמור להתמקם המקרר. חשבו גם את המרווח בין המקרר לבין צידי הנישה והשאירו מקום לפתחי אוורור ואל תשכחו שדלת המקרר אמורה להיפתח בזווית של 90 מעלות.
הובלת המקרר – בדקו את רוחב וגובה הכניסות והמעברים מהכניסה לבית ועד למקום בו יוצב המקרר כדי שלא תתקלו באי יכולת להעביר את המקרר למקומו. בחלק מהמקררים ישנה אפשרות לפרק את הדלתות כדי לאפשר מעבר ובחלק לא – לכן חשובות המידות.
עיצוב המקרר – המטבח שלכם מעוצב בצבעים מסוימים? בסגנון מסוים? חשוב שתתאימו את החיצוניות של המקרר לסגנון ולגוונים השולטים במטבח שלכם. כיום תוכלו למצוא מקררים בצבעים שונים, בגימור נירוסטה, זכוכית, מט ועוד.

יתרונות מקרר מקפיא עליון

נוחות ונגישות – נגישות קלה בגובה העיניים. כשמו – תא ההקפאה של מקרר מקפיא עליון נמצא בחלקו העליון כך שהכי פשוט להכניס ולהוציא מוצרי מזון בקלות.
תא קירור מרווח – תא קירור המזון מגיע בנפחים שונים וגדולים ויוצר מרווח אחסון גם למוצרים שהרגע הבאתם מהסופר, גם לתבשילים וגם לירקות ופירות.
מדפים מודולריים – ניתן לנצל ולסדר את תא הקירור בצורה אופטימלית לפי נוחיות השימוש שלכם במקרר.

מה חשוב לבדוק לפני הרכישה?

דירוג אנרגטי – לכל מקרר מוצמדת מדבקה שעליה תווית הדירוג האנרגטי של המקרר. הדירוג נע בין A ל-G. שימו לב – ככל שהמכשיר החשמלי מדורג קרוב יותר ל-A, כך הוא חסכוני יותר בחשמל.

שיטת הפשרה

למקרר מקפיא עליון יש שתי שיטות הפשרה – De Frost ו-No Frost. שיטת ה-De Frost פחות מומלצת כיוון שהיא יוצרת קרח בדפנות המקפיא. מקרר מקפיא עליון מומלץ יהיה בשיטת ה-No Frost המפזרת את הקור ע”י מאוורר פנימי ויוצרת ההפשרה היא אוטומטית המופעלת במחזורים קבועים.

נפח

נפח המקרר נמדד בליטרים ונע החל מ 300 ליטרים ומעלה. חשוב לשים לב להבדל בין 2 נפחים: נפח ברוטו – כולל כל המדפים והארוניות הקטנות במקרר ונפח נטו הוא הנפח של תא הקירור עצמו.

אחריות

כשאתם רוכשים מקרר, חשוב שתבינו את האחריות במלואה. מקרר מקפיא עליון מומלץ צריך להגיע עם אחריות יבואן רשמי – שימו לב לנתון זה. בדקו שיש לכם אחריות מלאה על המקרר ולכמה זמן היא כוללת את כל חלקיו ובמקביל בדקו כמה אחריות יש על המנוע.

לסיכום

בחירת מקרר מקפיא עליון היא בחירה נכונה לכל בית גם כמקרר ראשי וגם כמקרר משני. ברשת אבי סופר תוכלו למצוא מבחר מקררים של מותגים, בעלי נפחים שונים שיתאימו בדיוק לצרכי הבית שלכם ולקבל מותג אמין אשר מספק אחריות מלאה ומעטפת שירותים מקיפה. אצלנו ברשת מוצרי החשמל אבי סופר תוכלו למצוא מקררים איכותיים במגוון רחב של סוגים.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]