שאלות ותשובות

כמובן. כל המוצרים באתר הם רק של היבואן הרשמי של המותג אותו אתם רוכשים. כך שהשירות והאחריות לאחר הרכישה תיתן לכם את השירות שירות מהיבואן הרשמי.

כמעט לכולה. במידה ויעד האספקה הוא בקצה הארץ תתכן תוספת תשלום ואם עוברים מחסום כדי להגיע אליכם – תהייה תוספת תשלום.

הכי פשוט לפנות אלינו בוואטסאפ 050-7270505. הבוט שלנו ינתב אתכם לשירות הלקוחות ומשם פנייתכם תעבור לטיפול. חשוב שתדעו ששירות הלקוחות פועל מ 10:00-15:00 בכל יום חול.

עד 5 ימי עסקים. במידה ויעד האספקה הוא בקצה הארץ או אם עוברים מחסום המוצרים יגיעו עד 7 ימי עסקים. אנחנו תמיד עושים כמיטב יכולתנו להקדים אספקות.

הכי פשוט לפנות אלינו בוואטסאפ 050-7270505. הבוט שלנו ינתב אתכם לשירות הלקוחות, בחרו בסניף האינטרנט, כתבו לנו את מספר ההזמנה ושירות הלקוחות שלנו יחזור אליכם. קחו בחשבון שמרגע שהתחלנו לטפל בביטול העסקה, לוקח עד 14 ימי עסקים לקבל את כספכם חזרה (אל מול חברות האשראי). ניתן גם לפנות אלינו במייל info@avisofer.co.il חשוב שתצייינו את מספר ההזמנה והטלפון שמופיע בהזמנתכם.

טלפון ישיר: 03-5603000. דרך נוספת – פנו אלינו בוואטסאפ כאן. הבוט שלנו ינתב אתכם לרכישת מוצר חשמלי, כתבו לנו במה אתם מתעניינים ונציג שלנו יחזור אליכם טלפונית.

צור קשר

בכל עניין, שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בטלפון 076-5994629

זמני פעילות שירות הלקוחות: א׳-ה׳ בין השעות 09:00 עד 16:00

כתובתנו היא דרך אלנבי 113 תל אביב

אם יש לך העדפה לפנייה במייל או שברצונך לפנות אלינו מעבר לשעות
המצוינות מעלה, ניתן לעשות זאת בכתובת info@soferavi.co.il

וואצאפ 0507270505

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]