רדיאטור

סינון לפי מחיר
1099399

מותג
צלעות

איזה רדיאטור מתאים לבית שלנו?

החורף הישראלי מביא אותנו לחיפוש פתרונות יעילים לחימום הבית. רדיאטור חימום לבית הוא הפתרון האולטימטיבי לחדרים, הוא סופר פרקטי. הרדיאטור יעיל יותר ובטיחותי יותר משאר פתרונות החימום והוא מספק חמימות למשך שעות רבות.

איך עובד רדיאטור?

רדיאטור ביתי מקרין חום דרך הצלעות הנובע מחימום נוזל הנמצא בתוך הרדיאטור. בזמן חימום הרדיאטור, הנוזל הפנימי מתקרר ומתחיל לזרום דרך הצנרת הפנימית ומתחמם שוב ע”י גוף החימום הפנימי ומפיץ את החום החוצה ממנו.

איזה רדיאטור מתאים לכם?

הפרמטר הראשון והבסיסי ביותר בחיפוש רדיאטור מומלץ לבית הוא מספר הצלעות שלו. כל רדיאטור מאופיין במספר צלעות שונה. אם אתם מחפשים רדיאטור לחדרים קטנים כפתרון חימום, מספיק שתבחרו רדיאטור עם 7-8 צלעות. אם אתם מחפשים רדיאטור לסלון כדאי שתבחרו רדיאטור חימום עם לפחות 11 צלעות.

יתרונות הרדיאטור

היתרון הבולט הוא הבטיחות. רדיאטור חימום טוב הוא מכשיר חימום בטוח לשימוש וכמעט ללא סכנת כוויה. ניתן להשאיר אותו דולק כרדיאטור לחדר ילדים בלי סכנה. חומו אינו יבש והא קל לניוד. רדיאטור ביתי הוא מוצר שקט.

מה לבדוק כשקונים רדיאטור?

כשאתם ניגשים לקניית רדיאטור בדקו:
1. מה טווח טמפרטורות החימום מה העוצמה המקסימלית – שימו לב שככל שהספק המנוע גבוה יותר, כך עוצמת החימום תהייה גובהה יותר.
2. בטיחות – חשוב לבדוק מה מנגנוני ההגנה של הרדיאטור. רדיאטור בטיחותי לחדרי ילדים יכול להיות גם עם צלעות פנימיות או עם אפשרות כיסוי וחשוב לא פחות לבדוק מנגנון כיבוי בעת נפילה.
3. אחריות – בדקו כמה שנות אחריות יש על הרדיאטור. רדיאטור חימום ביתי הוא אמנם מוצר עונתי, אך חשוב שישרת אתכם כמה שנים טובות.
4. מותג – חשוב לבדוק איזה יצרן עומד מאחורי הרדיאטור כדי לדעת שאתם בידיים בטוחות לכל תקלה.
5. פשטות ונוחות בהפעלה – הפעלת רדיאטור לבית צריכה להיות נוחה, ברורה וקלה.
6. דרגות חום – רוב הרדיאטורים מגיעים עם מספר דרגות חום שהמאפשרות לכם לשלוט באופן מדויק יותר על הטמפרטורה והפצת החום של הרדיאטור בחדרים וכך לחסוך גם בחשמל.

צריכת חשמל רדיאטור

השאלה הנפוצה היא “כמה חשמל צורך רדיאטור”. רדיאטור חשמלי צורך כ-2,500 ואט. צריכת חשמל של רדיאטור באה לידי ביטוי בחשבון החשמל בסכומים של 1.20 עד שקל וחצי לשעה.

מה תמצאו אצלנו?

ברשת אבי סופר תמצאו מגוון רחב של רדיאטורים לבית. תוכלו לבחור את הרדיאטור המתאים לכל חדר בבית, תקבלו ייעוץ על רדיאטור מומלץ לצרכים שלכם וכמובן אחריות מלאה של יבואן רשמי.
אנחנו ממליצים לכם לרכוש רדיאטור חימום שילווה אתכם כמה שנים באמינות, בטיחות ואחריות מלאה.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]