שואב אבק רובוטי

סינון לפי מחיר
4990259

מותג

איך בוחרים שואב אבק רובוטי – כל המידע

שואבי אבק לרובוטיים נמכרים ביותר בתחום שואבי האבק הביתיים כיוון שהם הופכים את החיים שלנו להרבה יותר קלים. מגוון השואבים גדול. תוכלו למצוא שואבי אבק לרובוטיים מומלצים שעושים עבודה מעולה בבית וגם שואב שוטף רובוטי שיפנק את הבית לחלוטין ויוריד מכם את סיבוב הניקיון לשטיפה יומית. ההבדלים בין היכולות של מגוון הדגמים לבין התאמה שלהם לבית שלכם מעלים שאלות חשובות בעת הרכישה. אז איך בוחרים שואב רובוטי מומלץ? הנה כל מה שחשוב לקחת בחשבון כשניגשים לקניה.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים שואב אבק רובוטי?

סוג משטח השאיבה המיועד – בדקו האם סוג הרצפות בבית שלכם מצריך ניקוי מיוחד, האם הוא עדין? האם הוא רגיל? האם הוא פרקט? לפי סוג המשטח תוכלו לבחור שואב אבק רובוטי המותאם למשטח בכדי לא לגרום נזק למשטח השאיבה ולהתאים את התכונות המקסימליות של השואב לצורכי הניקיון שלכם.
חיות מחמד – יש לכם חיות מחמד בבית או שיש בכוונתכם להביא? כאן נכנסת לשיקול הבחירה עוצמת של השואב הרובוטי מכיוון שהתמודדותו היא כבר לא רק עם אבק ולכלוך בסיסי בבית אלא גם עם פרווה ושערות. ההמלצה שלנו – בדקו שעוצמת השאיבה גבוהה מ 3000pa.

תכונות ותפקידים

יכולות ניווט
התכונה העיקרית של שואב האבק הרובוטי והיתרון הברור שלו מול שואב אבק רגיל הוא יכולתו לנוע במרחב באופן עצמאי וללא מגע יד אדם. שואבי אבק רובוטיים יודעים לנווט את דרכם ולהתגבר על מכשולים בדרכם, אך יש דגמים הבנויים עם כושר תמרון משופר ואפשרויות סריקה ומיפוי של חלל הבית על ידי חיישן הסורק את חלל החדר ומתאפשר מיפוי תלת-ממדי של הבית בתוך דקות.

אפשרויות ניקוי ותוכניות
תפקידו העיקרי של שואב אבק רובוטי הוא לשאוב אבק, לכלוך, שערות ופסולת נוספת הנמצאת על הרצפה.
בכל שואב תמצאו לפחות שלוש/ארבעה תכניות עבודה ע”פ התאמתם לבית ולמשטח עליו הם עובדים.
התכנית הראשונה היא “אוטומטי” – השואב מנקה את החלל המיועד לניקוי.
התכנית השנייה היא “אינטנסיבי” – אותה תכנית רק בעוצמת שאיבה גבוהה יותר.
התכנית השלישית היא “קצוות ופינות” – מתבצעת ע”י מברשת צידית שיוצאת בצידו של השואב הרובוטי ויעילה לניקוי פינות.
התכנית הרביעית היא “נקודתי” – מבצעת באזור ספציפי שהוגדר.

זיהוי חפצים נמוכים
הבית באלאגן וכולם זורקים הכל על הרצפה? אם בכל זאת החלטתם להפעיל את השואב שיעבור בין הכל וינקה את המקומות הריקים, חשוב שתוודאו שיש לשואב אופציית “זיהוי חפצים נמוכים”. זאת תכונה מתקדמת בעולם השואבים הרובטיים והיא מאפשרת לשואב לזהות מגוון של חפצים על הרצפה כמו ספרים, גרביים, נעליים ועוד, לדלג עליהם ולבצע את עבודתו ביעילות.

שואב אבק רובוטי מומלץ

שואבי אבק לרובוטיים מומלצים מכילים כמה פרמטרים חשובים:
נפח מכל – מומלץ לבחור שואב בעל נפח מכל איסוף גדול ככל האפשר כדי שלא תצטרכו לרוקן אותו בתדירות גבוהה מדי.
סוללה – כמה הבית שלכם גדול? ככל שהוא יותר גדול כך רצוי לבחור שואב עם סוללה שמשך הפעולה שלה ארוך יותר.
אחריות – האחריות שמציעים היצרנים היא בין שנה לשלוש שנים אך שימו לב לאותיות הקטנות – האם ישנה אחריות נפרדת לסוללה? האם יש אחריות נפרדת למנוע? שימו לב ובחרו תקופת אחריות ארוכה ככל האפשר מעצם רגישותו של השואב.
אפליקציה ידידותית – רוב שואבי האבק הרובוטיים מופעלים באמצעות אפליקציה ייעודית. דרכה אפשר למפות את הבית, לבנות תוכנית עבודה יומית או שבועית ולהגדיר מתי אתם רוצים שהרובוט יפעל, כמה חזק ישאב ואפילו להפעיל אותו מרחוק.

רובוט שואב שוטף

מבחינה חיצונית – הוא נראה כמו רובוט-שואב… אך מכיוון שהוא בבסיסו קטן, שואב אבק רובוטי שוטף מצויד בתחנת עגינה שכוללת מיכל מים ומגיע עם מברשת ומטליות ייעודיות לשטיפה.
תחנת העגינה ממלאת באופן אוטומטי את מיכל המים בשואב ומנקה ומייבשת את מברשות השטיפה. גם כאן – ככל שנפח המכל גדול יותר, כך יהיה קל יותר לתחזוקת יד אדם מבחינתכם.
אין ספק שרובוט שואב שוטף הוא המצאה גאונית שמורידה מכם לפחות מטלה אחת בבית והוא מאוד מהר הופך לעוזר נאמן.

לסיכום, לפני שאתם ניגשים לרכוש שואב אבק רובוטי, חשוב שתעשו לעצמכם סדר בראש ותבינו מה אתם מחפשים ומהי מסגרת התקציב שלכם. הסתכלו על הבית שלכם. יש לכם חפצים עדינים המונחים על הרצפה? יש לכם חיות מחמד? משטח הניקוי המיועד מיוחד או רגיש? חשוב שתחליטו מראש האם אתם צריכים שואב אבק רובוטי רגיל או רובוט שואב שוטף.
עם כל הנתונים האלה גשו לבחירה.

אצלנו באבי סופר תוכלו למצוא מגוון רחב של שואבי אבק רובוטים מומלצים של מבחר מותגים וכמובן של יבואנים רשמיים.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]