שכולם יחזרו הביתה בשלום 🎗
₪2,190
טלוויזיה חכמה Samsung CU7000 Crystal UHD 4K HDR
כל הבידור שחובה לראות באיכות תמונה מדהימה ב-4K
PurColour
מציג את הצבעים האמיתיים של התוכן שלכם
PurColour של סמסונג משפר את האיכות של כל תמונה, חושף פרטים נסתרים ועוזר להראות את הצבעים האמיתיים של התוכן שלכם. ראו צבע מרשים, בכל פעם שאתם צופים.
מעבד Crystal Processor 4K
שדרגו את איכות התמונה והקול
חשבו על המעבד כמו המוח של הטלוויזיה, שפועל ברקע כדי לשפר את איכות התמונה והסאונד. כל שעליכם לעשות הוא להירגע וליהנות מהתוכן שאתם אוהבים בזמן שהטלוויזיה מגבירה את האיכות לפרטי 4K ומכווננת את הסאונד בהתאם למה שמתנגן. הזרמת סרטים או צפייה בספורט חי, תרגישו חלק מהאקשן.
* ייתכן ש-Upscaling לא יחול על חיבור למחשב ומצב משחק.
טלוויזיה חכמה המונעת על ידי Tizen
שפע של אפליקציות ושירותים להנאתכם
עם טלוויזיות Samsung הנמכרות ביותר* תוכלו לצלול לתוך אוסף עצום של סרטי 4K, תכניות טלוויזיה וכל אפליקציות הטלוויזיה המתקדמות שלכם – כולל נטפליקס, דיסני+, Apple TV ועוד** – הכל במקום אחד. לא בטוחים במה לצפות? פלטפורמת Smart Hub הקלה לשימוש נותנת לכם המלצות.
* Samsung TV מדורגת במקום הראשון במכירות מותגי טלוויזיה במשך 17 שנים רצופות על ידי Omdia.
** נדרשים מנויים. ייתכן שחלק מהאפליקציות לא יהיו זמינות בעת ההשקה. ספקי תוכן של צד שלישי עשויים להסיר אפליקציות מפלטפורמת Smart TV או להפסיק לעדכן אותן בכל עת.
SmartThings
שלטו בבית החכם שלכם מהטלוויזיה
שלטו במכשירים בבית החכם המחובר שלכם דרך הטלוויזיה. מקונסולות משחקים ועד לרמקולי Bluetooth ו-1000 מכשירים חכמים, הטלוויזיה הזו מעניקה לכם שליטה פשוטה*. תוכלו לעקוב אחר מצלמות ביתיות, או לראות מי בדלת מהנוחות של הספה שלכם. לבסוף, חיים חכמים – פשוטים.
* דורש אפליקציית SmartThings, חיבור לאינטרנט ומכשירים התומכים ב-SmartThings.
תצוגה
גודל מסך 55″
רזולוציית מסך 4K 3840×2160
תמונה
מעבד תמונה
Crystal processor 4K
טכנולוגיית תצוגה
Pure Color
ניגודיות וטכנולוגית הארה לתמונה חדה וצבע שחור עמוק
Mega contrast – Direct LED
מנגנון תאורה חכמה Micro Dimming
UHD dimming
מנגנון החלקת תמונה מתקדם לתמונה יציבה וחלקה במיוחד לסרטי אקשן, שידורי ספורט ומשחקים
Motion Xcelerator
מנגנון אקטיבי לומד להשבחת תמונה + סאונד מכל מקור שידור בזמן אמת
4K Upscaling
HDR תמיכה בתחום דינמי רחב לתמונה מציאותית High Dynamic Range
HDR
HDR10+/HLG
פאנל ייחודי לצבע שחור מושלם והפחתת השתקפויות
שמע
Bluetooth – יציאת שמע לאוזניות, אביזרים חיצוניים ומקרני קול תומכים + יציאה אופטית
עוצמת רמקולים RMS 20W RMS
מספר ערוצי שמע 2Ch
אפשרות שילוב מקרן קול בטכנולוגיית Q-Symphony
התאמת צליל אדפטיבית לתוכן המשודר Adaptive Sound
מולטימדיה
Smart TV מערכת הפעלה Tizen 7 עם ממשק דור חדש 2023.
WIFI מובנה + חיבור קווי, אפליקציות, דפדפן, שיתוף ושיקוף תוכן SmartThings תמיכה ושליטה מרחוק בבית חכם + מוצרי Matter/IOT מתאם למוצרי Zigbee -אופציה לרכישה בנפרד) – PC on TV.
תמיכה ב- Apple AirPlay2.
תמיכה בשיחות וידאו Google Meet (מצלמה תואמת לרכישה בנפרד).
Tap View – Mirroring: שיקוף מהיר מטלפונים ניידים תומכים על ידי הקשה בלבד.
מצב GAME אוטומטי ייחודי לחוויית משחק מושלמת בזמן אמת:
• Auto Low Latency Mode (ALLM)
• Motion Xcelerator
תמיכה ב- NFT דרך אפליקציה מובנת Nifty Gateway
שלט חכם לשליטה על מכשירים נוספים: ארגונומי דק + לחצן Netflix ייעודי.
שפות תפריט לבחירה: עברית, אנגלית, רוסית, ערבית, צרפתית, גרמנית, ספרדית.
חיבורים
3 חיבורי HDMI
1 חיבורי USB
תמיכה בתקן eARC/Dolby Atmos
DVB-T2 טיונר מובנה עידן פלוס + טיונר לווייני
דירוג אנרגיה
G -83 kWh/1000h
מידות:
רוחב 1229.36 ס”מ
גובה 706.12 מ”מ
עומק 60.96 מ”מ
גובה + מעמד 782.32 מ”מ
משקל ללא מעמד 13.87 ק”ג
מותג | |
---|---|
גודל המסך | 55 אינץ' |
רזולוציה מסך | 4K |
SMART TV | כולל SMART TV |
טכנולוגיה | LED |
עידן + | כולל עידן + |
כניסות HDMI | 3 |
כניסות USB | 1 |
מערכת הפעלה | Tizen |
אחריות לשנה ע”י סמליין היבואן הרישמי
התקנת כיריים ותנורים משולבים תתבצע אך ורק ע”י טכנאי התקנה מורשה.
שירות זה כרוך בתשלום ויתבצע ע”י היבואן/טכנאי גז מורשה פרטי, בכפוף לדרישות היבואן.
* אחריות נוספת מוגבלת הכוללת ביקור טכנאי למוצרים גדולים בלבד, תיקונים וחלקים הבאים: מנוע/מגנטרון, כרטיסי פיקוד ובקרה, משאבות ודוד במכונות כביסה בלבד. בשנתיים הנוספות אין אחריות על שבר, פ לסטיק, גומי, זכוכית, אביזרים ושימוש הנוגד את הוראות היצרן. אופציית הרחבת אחריות נוספת ללקוחות החנויות המורשות בלבד.
למען הסר ספק לא תינתן אחריות גם בשנה הראשונה על נזקים שנגרמו ע”י הלקוח בשימוש לא סביר.
אחריות על כל המוצרים בכפוף לתעודת האחריות של היבואן הרשמי ומשתנה מעת לעת לפי תנאי היבואן. ט.ל.ח.
תנאי האחריות לעיל היא עבור לקוחות פרטיים בלבד. לקוח עסקי ומוסדי לא נכלל בהנחיות אלו.
שירותי הובלה
באפשרותכם לקבל את המוצר שהזמנתם בשתי דרכים:
1) איסוף עצמי מאחד הסניפים ברשת אבי סופר בע”מ בתיאום ואישור מראש באם ישנו המוצר במלאי החנות.
2) הובלה לביתכם, בכפוף למגבלות הקיימות בקשר להובלות חריגות ו/או אירועים חריגים, כמפורט בהמשך להלן.
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:
3 שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
בזמני מלחמה/מבצעים צבאיים זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלה חינם
הובלת חינם המוצגת באתר הינה הובלה על המוצר בלבד ואינה כוללת את התוספות הבאות במידה ויידרש.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”.
מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה. המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה.
פירוק דלתות – במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל – התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
דמי ההובלה המצוינים הינם עבור הובלה בגוש דן בלבד באזורים הבאים:
עד נתניה בצפון ועד אשדוד בדרום לא כולל ירושלים. דמי ההובלה לאזורים המרוחקים מהאזור המצוין לעיל יהיה בהתאם למוצר ולישוב המרוחק.
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת ₪120
פירוק דלתות למקרר דלת ליד דלת ומקרר 3 דלתות ₪180
פירוק דלתות למקרר 4/5 דלתות ₪220
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן ₪50
תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת ₪70
תוספת לקומה בתוך בית פרטי ₪50
תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה) ₪100
תוספת מנוף עד קומה 4 ₪400
תוספת מנוף מעל קומה 4 ₪100
במידה והוזמן מנוף ויש פינוי מוצר ישן ע”י המנוף – תוספת מחיר ₪100
אספקה לאחרי הקו הירוק מוצר לבן ₪250
אספקה לאחרי הקו הירוק מקרר ₪400
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למוצר לבן ₪300
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למזגן מעל 1.5 כ”ס ₪500
אספקה לאילת, הערבה ומצפה רמון למקרר ₪500
**מוצר לבן- מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
לתשומת לבכם: לקוח המבטל את הזמנת המוצר לאחר אספקתו – ישלם עבור ההובלה שהגיעה לביתו וחזרתה למחסני החברה בכפוף למחירון ההובלות.
מועדי אספקה
זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 7 ימי עסקים, מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש עם חברת ההובלות. לא כולל אזורים מרוחקים כגון: רמת הגולן, בקעת הירדן, איזור הערבה ואילת וישובים מעבר לקו הירוק שיתכן שזמני האספקה לאזורים אילו יהיו מעבר לזמן הנ”ל
מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ וכן כפופים לאירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת טעות אנוש, עיכובים בנמל, שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה. במקרים כאמור, תיידע אתכם החברה, במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור במועד האספקה ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת כספיכם, אך מעבר לכך לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף.
החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.
בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש לראות את טופס ההזמנה ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת האמצעים שברשותה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק לכם את המוצרים ולא יימצא פתרון המקובל על הצדדים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר אליכם. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב לכם החברה את מלוא התמורה ששילמתם ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלכם, ולא תהיו זכאים לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.
איסוף עצמי
הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה, אך בכפוף לתשלום דמי שירות למחסן בסך 15 ש”ח ותשלום דמי ליקוט בסך 8 ש”ח – 30 ש”ח.
במעמד הרכישה יסוכם עמכם הסניף ו/או המחסן ממנו תתבקשו לאסוף את המוצר וכן ימסרו לכם שעות הקבלה\ .
בבואכם למחסן ו/או לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה ואת טופס ההזמנה שנשלח אליכם במעמד הרכישה ולהציגם באחת מעמדות התשלום\קבלה.
האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
לקוחות יקרים,
עקב המצב הבטחוני במדינה והחגים הקרובים, יתכנו עיכובים באספקות.
נאחל לימים שקטים וטובים.
רשת אבי סופר.