₪3,841
טלוויזיה “LED 4K 75 אל ג’י דגם 75UR91006LB
תמונה (עיבוד):
מעבד תמונה: מעבד בינה מלאכותית אלפא 5 מהדור השישי ברזולוציית 4K
בקרת בהירות מבוססת בינה מלאכותית (AI Brightness Control)
™FILMMAKER MODE
טכנולוגיית עמעום Local Dimming (עמעום מקומי)
הגברת רזולוציה (Upscale) מבוססת בינה מלאכותית: הגברת רזולוציה (Upscale) 4K
HDR (טווח דינמי גבוה): HDR10/HLG
מיפוי עוצמות הארה דינמי
מצב תמונה: 9 מצבים (צבעים חיים, רגיל, חסכוני, קולנוע, ספורט, משחקים, Filmmaker, (ISF) מומחה (חדר מואר), (ISF) מומחה (חדר חשוך)
גיימינג:
מצב HGIG
ALLM (מצב שיהוי נמוך אוטומטי)
משפר המשחקים: (לוח המחוונים של המשחק)
Smart Tv:
מערכת הפעלה: webOS 23
זיהוי קולי חכם: (ערבית/עברית/טורקית)
אפליקציה לשליטה מרחוק באמצעות הטלפון החכם: LG ThinQ
התראות ספורט
הגדרות משפחה
ThinQ
Magic Remote Control: מובנה
דפדפן אינטרנט מלא
שיתוף מחדר לחדר: (מקלט)
תאימות מצלמת USB
דירוג אנרגטי: F
AUDIO:
יציאת שמע: 20 וואט
כיוון הרמקול: מופנה מטה (Down Firing)
Clear Voice Pro
סנכרון צליל של LG
יציאת שמע סימולטני
מקודד שמע: AC4, AC3(Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, WMA, apt-X (יש לעיין במדריך)
מערכת רמקולים: 2.0 ערוצים
צליל מבוסס בינה מלאכותית: AI Sound Pro (5.1.2 ערוצים וירטואליים עם עיבוד Upmix)
כוונון אקוסטי מבוסס בינה מלאכותית
שיתוף מצב קולי
תשתית צליל סראונד Bluetooth: (הפעלה ב-2 כיוונים)
קישוריות:
כניסת HDMI: שלוש ליח‘ (תומך ב-eARC, ALLM כפי שמפורט ב-HDMI 2.1)
ערוץ החזר שמע HDMI eARC (HDMI 2)
Wi-Fi 5
כניסת Ethernet: 1
SPDIF (יציאת שמע דיגיטלי אופטית): 1
Simplink (HDMI CEC)
כניסת 2 USB ליח‘ (גרסה 2.0)
תמיכת Bluetooth (גרסה 5.0)
קלט RF (אנטנה/כבל): 2 ליח’
נגישות:
ניגודיות גבוהה
סולם צבעים של גווני אפור
המרת צבעים
הפעלה/כיבוי:
ספק כוח (וולט, הרץ): זרם חילופין 100~240 וולט 50-60 הרץ
צריכה במצב המתנה: מתחת ל-0.5 וואט
תמונה (תצוגה):
סוג תצוגה: 4K UHD
רזולוציית תצוגה: 4K Ultra HD (3,840X2,160)
סוג תאורה אחורית: Edge
קצב רענון: 60Hz Native
אביזרים כלולים:
שלט: Magic Remote
סוללות לשלט (AA x 2 ליח’)
כבל חשמל (ניתן לניתוק)
מידות ללא מעמד:
רוחב: 167.7 ס”מ
גובה: 96.5 ס”מ
עומק: 3.09 ס”מ
משקל: 33.3 ק”ג
מידות כולל מעמד:
רוחב: 167.7 ס”מ
גובה:104.2 ס”מ
עומק: 3.7 ס”מ
משקל: 41.5 ק”ג
| מותג | |
|---|---|
| גודל המסך | 75 אינץ' |
| רזולוציה מסך | 4K |
| SMART TV | כולל SMART TV |
| טכנולוגיה | UHD |
| כניסות HDMI | 3 |
| כניסות USB | 2 |
| מערכת הפעלה | webOS |
אחריות לשנה ע”י היבואן הרשמי בישראל- ח.י אלקטרוניקה.
אחריות על כל המוצרים בכפוף לתעודת האחריות של היבואן ומשתנה מעת לעת לפי תנאי היבואן. ט.ל.ח.
>> לכלל המסכים (חוץ מסדרת UHD החדשה)ֲ אחריות מלאה לשלוש שנים (36 חודשים) לפי תקנון החברה.
> מוצרים מתצוגה מקבלים שנת אחריות אחת בלבד ע”י ח.י אלקטרוניקה
> סדרת מסכי UHD החדשה – שנה אחריות
מזגני MOON – אחריות ל 5 שנים על ידי קבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של מזגני Hisense בישראל
תנאי האחריות לעיל היא עבור לקוחות פרטיים בלבד. לקוח עסקי ומוסדי לא נכלל בהנחיות אלו.
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל
להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:3שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים
בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”. מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה ,המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה. פירוק דלתות–במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל, התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
» פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת–120 ₪
» פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת–180 ₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן**–50 ₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת –70 ₪
» תוספת קומה בבניין מעל קומה ג’ שאינו על עמודים למקרר דלת ליד דלת–70 ₪
» תוספת לקומה בתוך בית פרטי מוצר לבן–50 ₪
» תוספת לקומה בתוך בית פרטי מקרר–70 ₪
» תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה)–100 ₪
ניתן לשינוי בהתאם למדרגות הקיימות בתוך הבית
**מוצר לבן-מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
**מוצר לבן–מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
סעיף 30בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב–2012מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”–בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”–ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן–“הציוד הישן”), לדוגמה–במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של200ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של600ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד”כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכוללעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחרלתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא–לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
₪3,841
In order to provide you with the best browsing experience and for analytics purposes, the Avi Sofer website uses its own and third-party cookies. Additional information and extensions, including information on how to remove cookies, can be found in our Privacy Policy .