מוצרי חשמל חכמים – העתיד כבר כאן

20/02/2023
כותב המאמר:
מערכת אבי סופר

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם הדרכים שבהן אנו יכולים להפוך את הבתים שלנו לאוטומטיים, טכנולוגיים וחכמים יותר מתקדמים (ובמהירות). שמעתם על בית חכם? מי לא. בתקופה בה הכל בחיים שלנו חכם וכל ילד, נער וזקן מחזיקים בטלפון חכם, זה היה מתבקש שגם בית חכם יכנס לנו לחיים וכמובן… לבית. הרעיון של בית חכם הופך יותר ויותר פופולרי, ולא קשה להבין מדוע. בית חכם יכול לעזור לנו להפוך את החיים שלנו לקלים, נגישים ונוחים יותר. מה הופך בית לחכם? מיד נסקור מקרוב כמה מהמכשירים החכמים שניתן להשתמש בהם ליצירת בית חכם, ביניהם מזגן חכם, מקרר חכם, מאוורר חכם ומכונת כביסה חכמה.

מזגן חכם

מזגן- מי יכול בלעדיו? הוא פעיל בחורף ועוד יותר פעיל בקיץ. אז למה שלא נהפוך את המוצר הכל כך שימושי הבה לחכם יותר?
מזגן חכם הוא תוספת נהדרת לכל בית חכם. עם מזגן חכם תוכלו לשלוט בטמפרטורת הבית מהסמארטפון או מהטאבלט. זה אומר שאפשר להפעיל או לכבות את המזגן, להתאים את הטמפרטורה ולקבוע לוחות זמנים מכל מקום ובכל זמן. לדוגמה, אם אתם בדרך הביתה מהעבודה, אתם יכולים להשתמש בסמארטפון כדי להדליק את המזגן כבר בדרך כדי שהבית שלך יהיה קריר ונעים כשתגיעו. בנוסף, לחלק מהמזגנים החכמים יש חיישנים מובנים שיכולים לזהות מתי החדר מאוכלס, כך שהם יכולים להתאים את הטמפרטורה בהתאם. חכם כבר אמרנו?

מקרר חכם

מקרר- הלב של הבית, יש שיאמרו הקיבה. מקרר חכם הוא עוד תוספת נהדרת לבית חכם. עם מקרר חכם, תוכלו לעקוב אחר תכולת המקרר שלכם, לקבוע תאריכי תפוגה ולקבל התראות כאשר המזון עומד לפוג. אתם יכולים גם ליצור רשימות קניות ולהזמין מצרכים ישירות ממסך המגע של המקרר. בנוסף, בחלק מהמקררים החכמים יש מצלמות מובנות המאפשרות לך לראות את המקרר שלך מהסמארטפון או הטאבלט שלך, כך שתוכל לבדוק מה אתה צריך לקנות בזמן שאתה במכולת.

מאוורר חכם

לסולדי המזגנים – מאוורר חכם. מאוורר חכם הוא דרך מצוינת לשמור על הבית קריר ונוח במהלך חודשי הקיץ. עם מאוורר חכם תוכלו לשלוט במהירות ובכיוון המאוורר מהסמארטפון או הטאבלט שלכם. בנוסף,  גם בחלק מהמאווררים החכמים יש חיישנים מובנים שיכולים לזהות מתי החדר מאוכלס ולהתאים את המהירות והכיוון של המאוורר בהתאם- חיסכון באנרגיה ובכסף על ידי שימוש חסכוני ויעיל.

מכונת כביסה חכמה

מכונת כביסה חכמה היא תוספת נהדרת לכל בית חכם. עם מכונת כביסה חכמה, אתם יכולים להפעיל ולעצור את המכונה, להתאים את מחזור הכביסה ולקבל התראות בסיום המחזור מהסמארטפון או הטאבלט שלך (מוטיב חוזר של כל המוצרים החכמים). בנוסף, לחלק ממכונות הכביסה החכמות יש חיישנים מובנים שיכולים לזהות את כמות הכביסה ולהתאים את המים וחומרי הניקוי בהתאם. גם כאן יש יתרון של חיסכון באנרגיה ובכסף על ידי שימוש בכמות הנכונה של מים וחומרי ניקוי לכל כביסה.

המילה ׳חכם׳ חזרה כאן הרבה פעמים ובצדק – בית חכם הוא בית שעובד לטובתכם ועומד לשירותכם ולא להפך.
בית חכם יכול לעזור להפוך את חייכם לקלים, פשוטים ונוחים יותר. על ידי שימוש במכשירים חכמים כמו מזגן חכם, מקרר חכם, מאוורר חכם ומכונת כביסה חכמה, תוכלו להפוך את הבית שלכם לאוטומטי ולחסוך זמן, אנרגיה וכסף. ניתן לשלוט במכשירים אלו מהסמארטפון או הטאבלט, מה שמאפשר ניהול קל של הבית מכל מקום ובכל זמן. אם אתם מחפשים דרכים להפוך את הבית שלכם לחכם יותר, שקלו לצרף כמה מהמכשירים החכמים האלו, אפילו מכשיר בודד- הנאה מובטחת.

אבי סופר
נעים להכיר, אני אבי סופר - הבעלים של רשת אבי סופר ומומחה לייעוץ במוצרי חשמל. שמח לתת לכם קצת מהידע המקצועי הרחב שצברתי עם השנים באבי סופר.
אולי יעניינו אותך

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

[wc_errors]