מכונת כביסה

אבי סופר גאים להציג – מגוון רחב של מכונות כביסה של מיטב היצרנים הקיימים בשוק, במחירים שמתאימים לכל כיס. אנחנו מתחייבים למחיר הזול ביותר על כל מוצרינו אנו מזמינים אתכם לעיין בין מוצרינו ולבחור את מכונת הכביסה הבאה והטובה ביותר עבורכם
סינון לפי מחיר
78990

סינון לפי קטגוריות
מותג
קיבולת התוף
מהירות סחיטה מקסימלי
דירוג אנרגטי
תכנית מהירה
קיבולת מייבש
ארץ ייצור

בשוק מוצרי החשמל ניתן למצוא שלושה סוגים עיקריים של מכונות כביסה: פתח חזית, פתח עליון ומשולבות עם מייבש. כל סוג מציע יתרונות ייחודיים, ולכן חשוב לשקול את צורכי הבית ואת מיקום המכשיר. אם בכוונתכם להתקין מייבש מעל, אז מכונה עם פתח חזית היא הבחירה המועדפת. לעומת זאת, אם המרחב בביתכם מוגבל, מכונה עם פתח עליון עשויה להתאים יותר.

התאמה מדויקת למרחב הביתי

לפני הרכישה, חשוב למדוד את המרחב המיועד ואת נתיבי הגישה. מדידה זו תסייע לכם לקבוע את הממדים המתאימים של המכונה. התחשבו ברוחב, בגובהה, ובמשקלה ביחס למשטח עליו תעמוד. ככל שהמשטח יציב יותר, כך תפחת רמת הרעש בעת הפעלת המכונה, חישוב נכון יקל עליכם גם בהזמנת הובלה, כך שתוכלו להסביר מראש למוביל כיצד והאם בכלל ישנה גישה להובלת המכונה לביתכם.

מה חשוב לבדוק לפני בחירת מכונת כביסה

כשבחורים מכונת כביסה, העדיפו מותגים ובחנו את תנאי האחריות יחד עם זאת במידה ורוכשים מכונת כביסה ממותגים פחות מוכרים אך מרשת גדולה, אין שום חשש, כי תמיד יהיה סיוע מחברה שכזו. מומלץ לרכוש מיבואן רשמי המציע שירות אמין ומקורי כמו אבי סופר. בדקו את אפשרויות להרחבת תקופת הזמן של האחריות.

איזון בין איכות ומחיר

המחיר מושפע ממגוון גורמים כגון קיבולת, מהירות סיבוב, דירוג אנרגטי, תוכניות כביסה ומותג. המחירים נעים בין 1,000 ₪ ל-12,000 ₪. חשוב להתאים את הבחירה לתקציב ולדרישות הספציפיות של משק הבית שלכם., למשל אם מדובר במכונה שמיועדת לבית עם הרבה נפשות וכמות רבה של כביסות, אולי יהיה שווה לבחון את האופציה למכונת כביסה 9 ק”ג או אולי אפילו 12 ק”ג, אך מנגד במידה ומדובר בבית של זוג צעיר למשל מכונת כביסה 6 ק”ג עשויה להספיק.

הבטחת פעולה אופטימלית

התקנה מקצועית כוללת חיבור נכון לחשמל, מים וניקוז. מומלץ להזמין טכנאי מוסמך מטעם היבואן להתקנה, דבר שיבטיח אחריות מלאה ותפקוד תקין של המכונה לאורך זמן.

טיפים לתחזוקה נכונה של מכונת הכביסה

תחזוקה נכונה יכולה להאריך משמעותית את חייה ולשמור על ביצועים מיטביים. מומלץ לנקות את המסנן באופן קבוע, להשאיר את דלת המכונה פתוחה לאחר השימוש כדי למנוע הצטברות עובש, ולהשתמש בחומרי ניקוי מתאימים. בנוסף, ביצוע כביסה בטמפרטורה גבוהה אחת לחודש יכול לסייע בניקוי המכונה מבפנים ולשמור על היגיינה מיטבית.

ביטול עסקה

נא למלא את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

לקוחות יקרים,

עקב המצב הבטחוני במדינה והחגים הקרובים, יתכנו עיכובים באספקות.

נאחל לימים שקטים וטובים.

רשת אבי סופר.

האתר עושה שימוש ב Cookies ("עוגיות")

על מנת שנוכל להעניק לכם חווית גלישה מיטבית ולמטרות אנליטיקה, אתר אבי סופר עושה שימוש ב”עוגיות” (Cookies) שלה ושל צדדים שלישיים. מידע נוסף והרחבה, לרבות מידע איך להסיר את העוגיות, נמצאים במדיניות הפרטיות שלנו

[wc_errors]