₪3,300
מדיח כלים חצי אינטגרלי BOSCH בוש SMI2HTS08E
מאפיינים:
Extra Dry – תוצאה אחת: שלמות.
פריטי פלסטיק במדיחי כלים נשארים לעתים קרובות רטובים לאחר שהניקוי הסתיים. לכן, מדיחי הכלים של Bosch מציעים את לחצן ExtraDry (ייבוש אינטנסיבי). הוא מעלה את הטמפרטורה של השטיפה הסופית ומאריך את זמן הייבוש. כך, אפילו פריטי פלסטיק כגון בקבוקי תינוקות או כלי פיקניק מתקבלים נקיים ויבשים בצורה מיטבית.(למיקסום תהליך הייבוש יש לפעול עפ”י הוראות יצרן וכן לפתוח את דלת המדיח בסיום התכנית).
ביצועים הגייניים מאומתים.
ניתן להשמיד באפקטיביות וירוסים כמו קורונה ושפעת בתוכנית Eco 50 C, על פי בדיקה של המכון האינטגרטיבי להגיינה ווירולגיה (תווית הגיינית רמה 1).ניתן להגיע לרמות הגיינה גבוהות משמעותית עם תוכניות בחום גבוה יותר, לאפקטיביות נגד וירוסים עמידים יותר, כולל נגיפים עטופים ולא עטופים.זה מאומת לתוכנית Intensive 70 C ותוכנית תחזוקת המכונה Machine Care (תווית הגיינית רמה 3).
שמירת התכנית המועדפת לפעם הבאה
כפתור Favorite- תוכלו לבחור בקלות באמצעות האפליקציה את התכנית האהובה עליכם בשילוב לחצנים נוספים, לשמירה להפעלה הבאה
הורידו תוכניות שמתאימות בדיוק לחיי היום יום שלכם.
כשמשתמשים במדיח עשויים לעיתים לגלות שתכניות השטיפה לא מתאימות בצורה משולמת לצרכים האישיים שלכם.מדיחי Bosch עם אופציה להורדת תוכניות מאפשרים לכם להוריד תוכניות נוספות דרך אפליקציית Home Connect.הורדת תוכניות למדיח מבטיחה תוצאות מושלמות הודות לתוכניות שמתאימות בדיוק לצרכים שלכם.
בחירת תוכנית חכמה
איך לדעת באיזו תוכנית להשתמש בכל הדחה?עם עוזר התוכניות זה קל.פשוט ענו על כמה שאלות פשוטות באפליקציית Home Connect לגבי סוג הכלים, רמת הליכלוך, וההעדפות האישיות שלכם, כמו יעילות אנרגטית, ייבוש, מהירות ושקט, והמערכת תמליץ על התוכנית הנכונה.עכשיו לחצו על start וחכו לכלים נקיים בצורה מושלמת במינימום מאמץ.
תמיכה מרחוק במקרה של שגיאה
זה יכול להיות מלחיץ כשמכשירי החשמל בבית לא עובדים כפי שהם אמורים.אבחון מרחוק כאן כדי לעזור.פשוט התקשרו לשירות הלקוחות של בוש ובאישורכם, שירות הלקוחות של בוש יכול לסרוק מרחוק את המכשיר, לאתר את התקלה ולתת לכם עצה ברורה איך לפתור את הבעיה.במקרה ולא ניתן לפתור את הבעיה, ניתן ליידע טכנאי שירות של בוש. הוא יגיע לביתכם מצוייד בכל החלקים הדרושים ויפתור את כל הבעיות.שירות חכם, פתרונות חכמים.
הסוף לנזילות במדיח.
הגנה מפני נזילות חיונית למדיחי כלים. מערכת AquaStop שלנו מעניקה הגנה מלאה מפני נזילות. כשהחיישן קולט נזילה, המדיח אוטומטית מפסיק לעבוד ומתחיל לשאוב מים דרך צינור דו-שכבתי. עם AquaStop אתם מוגנים מפני נזקי מים – והאחריות בתוקף לאורך כל חיי המכשיר שלכם.
פחות מים, פחות חשמל, יותר ביצועים.
מערכת חכמה לניהול מים ActiveWater ממקסמת את היעילות כדי לספק תוצאות יוצאות מגדר הרגיל תוך הגנה על הסביבה. טכנולוגיית ActiveWater מספקת תוצאות מעולות הודות לפיזור מים חכם, טכנולוגיית סינון משופרת, חימום מהיר יותר ויכולת שאיבה מוגברת עבור מחזור מים משופר.
רב עוצמה, עמיד, שקט ויעיל – EcoSilence Drive
כדי לשפר את רמת יעילות הניקיון, פיתחנו מנוע חסכוני במיוחד – EcoSilence Drive . הוא שקט, יעיל ומבטיח צריכת חשמל נמוכה. המנוע עובד ללא פחמים ומבטיח תוצאות מושלמות לאורך זמן.
האיכות שלנו מבטיחה: ללא חלודה בחלל הפנימי של מדיח הכלים.
פיתחנו טיפול שטח מיוחד ותהליכי ייצור שמותאמים במיוחד לחומרי הגלם שמהם מיוצרים החלקים הפנימיים של מדיחי הכלים שלנו. בשל כך, אתם יכולים להיות בטוחים כי לא תתפתח חלודה בחלל הפנימי של כל אחד ממדיחי הכלים שלנו.
מפרט טכני:
דירוג אנרגטי
C
צריכת המים של התוכנית החסכונית בליטרים לכל הפעלה
9.0 ליטר
צריכת אנרגיה ל-100 הדחות בתוכנית חסכונית
74 קוט”ש/100 מחזורים
צריכת האנרגיה של התוכנית החסכונית בקווט”ש לכל הפעלה
0.736 kWh/cycle
עוצמת רעש
46 dB(A) re 1pW
מספר ערכות הכלים המרבי
13
רשימת תוכניות
Eco, Auto 45-65°C, אינטנסיבית, Quick L, תוכנית מותאמת
אפשרויות הפעלה נוספות
Remote Start – שליטה מרחוק, Extra dry, Half Load – לחצן חצי כמות, Vario Speed Plus, MachineCare – תכנית נוספת ייחודית לשמירה על המדיח
AquaStop
מערכת הייבוש
מחליף חום
זמן השהיית הפעלה מרבי (שעות)
24 שעות
aquasensor
EcoSilence Drive – מנוע ללא פחמים
Home Connect
| מותג | |
|---|---|
| רוחב | 60 ס"מ |
| צבע | נירוסטה |
| מערכות כלים | 10-13 מערכות כלים |
| הטענת סכו”ם | סלסלה ניידת |
| צריכת מים ממוצעת למחזור | 8-10 ל' למחזור הדחה |
| עוצמת רעש | 46 דציבלים |
אחריות מלאה לשנה על ידי BSH – ברשת תחנות השירות CSB.
אחריות על כל המוצרים בכפוף לתעודת האחריות של היבואן ומשתנה מעת לעת לפי תנאי היבואן. ט.ל.ח.
——————————————————————-
מייבשי כביסה: שנה אחריות מלאה, עלות התקנה – 50 ש”ח.
תנורים בנויים / מדיחים / מייבשי כביסה / מכונות כביסה: שנה אחריות מלאה.
מקררים: אחריות מלאה לשנה + 9 על המדחס ללא תוספת תשלום.
מכונות כביסה (מנוע ללא פחמים): 10 שנות אחריות היבואן הרשמי על המנוע ללא תוספת תשלום.
התקנת כיריים ותנורים משולבים תתבצע אך ורק ע”י טכנאי התקנה מורשה.
שירות זה כרוך בתשלום ויתבצע ע”י היבואן/טכנאי גז מורשה פרטי, בכפוף לדרישות היבואן.
תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן נותן האחריות למוצר זה.
תנאי האחריות לעיל היא עבור לקוחות פרטיים בלבד. לקוח עסקי ומוסדי לא נכלל בהנחיות אלו.
חברת ההובלה תיצור אתכם קשר טלפוני לתיאום מועד לביצוע האספקה.
מומלץ לפנות מבעוד מועד את כל המכשולים המונחים בדרך אל המקום בו יונח המוצר בביתכם.
יובהר כי המוביל לא יפנה בעצמו מכשולים ולא יפרק דלתות ו/או משקופים בביתכם.
מומלץ למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר ולהשוות אותם למידות המוצר, על מנת שנוכל
להודיעכם מבעוד מועד האם מדובר בהובלה חריגה*
לתשומת ליבכם:3שבועות לפני חגי תשרי ולפני חג הפסח, זמני האספקה יהיו ארוכים יותר ויתכנו עיכובים
בזמני האספקה ובשעות האספקה.
הובלה חינם תינתן על מוצרים המוגדרים כ”הובלה חינם”. מעל לקומה שלישית בבניין ללא מעלית או ללא מעלית זמינה ואו מעבר במדרגות ספירלה תידרש תוספת תשלום למוביל במעמד ההובלה ,המחיר הסופי יקבע ע”י חברת ההובלה. פירוק דלתות–במידה ויש לפרק חלק מהמוצר כדי להכניסו בפתח כלשהו, הדבר כרוך בתשלום נוסף ישירות למוביל, התשלום יינתן למוביל במעמד האספקה בלבד.
הובלה חינם אינה כוללת עלות הובלה מיוחדת כגון מנוף, תוספת הובלה מעבר לקו הירוק, רכב ממוגן בהובלה מעבר לקו הירוק וכד’.
המבצע תקף על כלל המוצרים באתר, זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים (פרט למוצרים שצוין עבורם זמן אספקה ארוך יותר).
מקרים חריגים בהם יש צורך בתוספת תשלום להובלה:
» פירוק דלתות למקרר דלת מעל דלת–120 ₪
» פירוק דלתות מקרר דלת ליד דלת–180 ₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למוצר לבן**–50 ₪
» תוספת קומה מעל קומה ג’ לבניין שאינו על עמודים למקרר דלת מעל דלת –70 ₪
» תוספת קומה בבניין מעל קומה ג’ שאינו על עמודים למקרר דלת ליד דלת–70 ₪
» תוספת לקומה בתוך בית פרטי מוצר לבן–50 ₪
» תוספת לקומה בתוך בית פרטי מקרר–70 ₪
» תוספת לקומה בתוך הבית (מדרגות ספירלה)–100 ₪
ניתן לשינוי בהתאם למדרגות הקיימות בתוך הבית
**מוצר לבן-מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
**מוצר לבן–מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בנוי, תנור משולב, קולט אדים ומדיח כלים.
ההובלה אינה כוללת שירותים כגון הובלה באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח בתיאום מול חברת ההובלות.
אין אפשרות לבצע הובלה כאשר המעברים בבניין ו/או בבית צרים מכדי להעביר דרכם את המוצר החשמלי (כגון מדרגות ספירלה).
אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן והערבה אילת ורמת הגולן כרוכה בתוספת תשלום.
לא תבוצע הובלה כאשר מדובר ביישוב שקיימת בו סכנת חיים למוביל
סעיף 30בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב–2012מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”–בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”–ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן–“הציוד הישן”), לדוגמה–במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של200ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של600ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
הציוד הישן יהיה מוכן לפינוי ממקום סביר בו נעשה שימוש בד”כ (לדוגמא, מקרר פונה מהמטבח ומכונת כביסה מחדר הכביסה) או מהמקום בו מוצב המוצר החדש.
הציוד הישן יפונה כאשר הוא יכוללעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ו\או של הכניסה לבניין ולחצר הבניין ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנה או מתשתיות המבנה.
הציוד הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מחשמל, גז או מים, רהיט או כל חיבור קבוע ארעי אחרלתשתיות הבית או לחפצים אחרים.
הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה מהווה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, לרבות מים, קרח, מזון, כביסה או כל פריט אשר אינו חלק בציוד הישן עצמו.
הציוד הישן יפונה כשהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים (לדוגמא–לא יפונה ציוד ישן ללא מנוע או דלת)
סעיף 30 בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב- 2012 מטיל, בין היתר, חובה על משווקים של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי לקבל מהלקוח או ממי מטעמו, במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה, והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנמכר, ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת על כך.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני”- בהתאם להגדרה בחוק. הגדרה זו אינה כוללת רכיבים של ציוד חשמלי ואלקטרוני וחומר מתכלה שהוא חלק מציוד חשמלי ואלקטרוני.
“ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה”- ציוד חשמלי ואלקטרוני מאותה קבוצת סיווג שנועד לשימוש דומה לציוד הנמכר, בלא תלות בשם היצרן או היבואן או בסימן המסחרי של פסולת הציוד והסוללות (להלן- “הציוד הישן”), לדוגמה – במידה ורכשתם מקרר בנפח פנימי של 200 ליטר לא יפונה מקרר בנפח פנימי של 600 ליטר ללא תוספת תשלום.
הנחיות לפינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח במועד אספקת המוצר החדש:
ככלל, ציוד ישן יפונה ללא דרישת תשלום או תמורה אחרת, למעט מקרים חריגים בהם יש צורך בתשלום נוסף:
» כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן.
» כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע”י אותו מנוף, רשאי המשווק לגבות תשלום נוסף.
» כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן. למשל פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
» כאשר יש צורך בפירוק הציוד מחיבורים שונים כגון חיבור לגז או חיבור מסך טלוויזיה למתלה.
» כאשר הציוד אינו מוכן מראש לפינוי ע”י הלקוח, לדוגמה: הורדת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה.
₪3,300
In order to provide you with the best browsing experience and for analytics purposes, the Avi Sofer website uses its own and third-party cookies. Additional information and extensions, including information on how to remove cookies, can be found in our Privacy Policy .